prat med Lina

sitter i telefon med världens bästa Lina. vi pratar om allt och inget. fick precis reda på att vi ska ha fin lunch i skolan imorgon, det var ju trevligt. tydligen skulle det bli långbord och hela kittet. det är niceee.

Liniiiis!


från det ena till det andra.
jag vet att det inte är så bra att vara självgod i sverige. men idag på ridningen var jag så jädrans grym! i rocked it! eller jag och hästen rocked it! hästen vid namn eddy.
hih, stora grå är så söt.

dagens hiss
frida och eddy

dagens diss
sara sjöberg, för ditt taskiga skämt. jag blev ju jätte glad ju.

Kommentarer
Postat av: lina

nämen du vilken bild. aja, i love you sooo much!

2010-06-08 @ 16:58:50
Postat av: tess

den fina lunchen jao :D

2010-06-12 @ 21:42:46
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0