idiiiiiioooootttttteeeeeeeeerrrrrrrrr! varför finns det inga kvoter?

hej!
Nu sover Frida här. och det är en vardag!! Första gången Frida sover borta på en vardag. häftigt, jag är numera med i fridas historia!
Vi lyssnar på Turn The lights off och taggar till vampire diaries!
Fast, om jag ska vara ärlig, hade jag tänkt att sova, hehehe...
Frida och jag sitter och planerar storslagna planer, jag vete fan vad jag har gett mig in i nu... Det kommer brista eller bära... Frida S & Caesar har även myst med oss ikväll, det satt fint :)
Men nu måste vi avsluta för att se lite VP, (MATT är snyggast)
och som alltid måste vi avsluta mina gästinlägg med SEXIGA KILLAR! (tänkte sno bilder från FB och lägga upp på the rat, men då skulle fridaS få hjärtattack)


TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL! jag sökte efter min baby Zach Roerig, då kom en annan meed!!


cormac... cormac... cormac... sluta vara SÅ SNYGG!


Och, vi får inte glömma Jared. Det var längesen jag ägnade en tanke åt honom, tyvärr, men han får ju iaf vara med här!

Nu blire vampire diaries
PUSSPUSS
älska frida larsson!!

har glömt vem som skrivit inlägget, men antar att dem som läser här redan förstår att det är jag... (eller iaf frida & Linda ;) )

Kommentarer
Postat av: Linda

HAhaha! sällan Lina gör sin "måsteläggainbilderpådekillarjagtyckerärsexigapåallasbloggar" grejen. :P dock saknade jag bilder på Råttan!

2010-10-01 @ 14:25:42
Postat av: tess

SÄG INTE ATT ANDRA SÄSONGEN HAR BÖRJAT OCH JAG MISSAT DET???? :O

2010-10-02 @ 23:59:39
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: RebeccaPersson

sv. Taaaaack hjärtat <3

är sjukt nöjd med rummet (a)



Ett svar på din enda fråga, ;)

JAG VET INTE! När kan du? :P

Luuuuungt (A)

2010-10-05 @ 18:19:14
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0