ojdå.

ojdå jag glömde bort att blogga lite.

helgen var iaf mycket trevlig i stockholm. det kan inte bli mycket annat när mandoes, kitten och tvillingarna är i farten.
jo, föresten, fel kan det bli när man pratar så mycket att man glömer bort att lyssna på tanten som ropar upp tunnelbane-hållplatserna. då hamnar man mitt ute i ingenstans.. 
men det löser sig alltid det där. :D

igår vare ridning som vanligt på måndagar och då hoppades det lite på Tomba. som jag har saknat det! även om inte allt stämmde alla gånger så är det så roligt att hoppa på honom igen.

sedan idag har det varit en rolig projekttisdag och efter skolan åkte jag till polhem för att hämta lina. sjukt vilken stor skola det är. tur att man själv inte går där eftersom varken lokalsinnet eller magkänslan är den bästa.

sedan plugg. prov imorgon. nu sova.


Kommentarer
Postat av: Beccaa,

VI MÅSTE SES NGN DAG!

FIKA IMORGON? <3

2010-09-23 @ 10:05:20
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0