RebeccaPersson

jag blir lycklig av att bara höra ditt namn
du är ett av mina favorit lyckopiller
det är skittrist att jag inte får träffa dig varje dag

jag kommer ihåg en utav de första gångerna du sov hos mig
det var på hösten, ute på landet
du och jag sov uppe på vinden
vi pratade om det mesta egentligen.
helt ärligt
jag blev så imponerad, hur en sån liten tjej (som du då va) kunde vara så stark 
det syns inte på dig, men vi som vet har insett att ingen utav oss hade klarat det lika bra som du
(även om det krävs lite hjälp av mormor med vissa saker)

du ska veta att du är en förebild för mig, även om du har lite ryck för dig ibland <3





Kommentarer
Postat av: RebeccaPersson

Åhhh gumman vad det där värmde i mitt hjärta.

Du är bara för go!

kolla i din plånkis med så finns ett litet meddelande jag la där igår när vi fikade :D <3

Du är min finaste vän, och utan dig, jag skulle inte klara det. är så sjukt tacksam att vi kom i samma klass i högstadiet och att jag fick lära känna dig.

Tiden har varit underbaaaaaar!

2010-09-11 @ 08:28:19
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0